آرکاهورن

آرکاهورن ظرافتی به سبک ایتالیایی

تاریخچه‌ی آرکاهورن با ذوق صنعتگری دستی بنیانگذار آن، ماریو گوئرا درهم تنیده شده است که کارگاهی را در سال ۱۹۵۸ در رکانتی، به منظور پرداخت شاخ گاو کوهان‌دار بومی آسیای جنوبی و بازکشف هنرهای فراموش شده و سنتی محلی تاسیس نمود.

شخصیت اصلی هرگونه آفریده‌ای عنصری ظریف و طبیعی به نام شاخ است، که تفاوت های ظریفش را تنها پس از یک چرخه‌ی پیچیده‌ی تولید خود را نشان می‌دهد که نیازمند دانشی مشخص و حضور استادکاران متخصص است. این شور برای کمال و وسواس توجه به جزئیات در مجموعه‌ای خاص و یگانه با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا آرکاهورن را به عوان نماد ساخت ایتالیا به جهان معرفی کنند.

امروز نیز این شور به نسلی جدید از خانواده گوئرا ارث رسیده است. این شور با ترکیب شدن با تحقیقات ممتد و تبدیل کردن شاخ به آثاری خاص و متفاوت از مبلمان گرفته تا آکسسوار باعث نگاهبانی از این سنت خانوادگی شده است.

پالایش شاخ با ترکیب با موادی درجه یک مانند برنج گرفته تا استفاده از تکنیک‌های رنسانس، انتخاب بهترین چرم‌ها و ظریف‌ترین چوب‌ها انجام می پذیرد. همچنین جلاهای براق در رنگ‌های طبیعی این مجموعه‌ها زیبایی می بخشند که بهترین‌ها را برای بهترین‌ها ارائه می‌کنند.

شما می توانید از اکسسوارهای ظریف و زیبای این برند متفاوت ایتالیایی در شورومو گالری ام اچ کازا در طبقه اول بوتیک مال ملل و همچنین ساختمان ام اچ بازدید به عمل آورید.

ام اچ کازا
آدرس گالری: فرشته – بوتیک مال ملل – طبقه اول شماره تماس 23331313-021
آدرس شوروم: فرشته – ساختمان ام اچ هاوس (بازدید با تعیین وقت قبلی)
شماره تماس جهت تعیین وقت بازدید: 23331313-021

https://www.instagram.com/mhcasa
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *