فرنیچر مدرن

چرا شما نیاز به فرنیچز مدرن دارید؟

چرا فرنیچر مدرن از اهمیت بالایی برخوردار است؟
بهترین راه برای اینکه خانه خود را به یک خانه خاص تبدیل کنید، استفاده از فرنیچر مدرن و امروزی است، طوری که مهمانان شما با ورود به اتاق نشیمن و اتاق خواب‌های خانه شما، احساس راحتی منحصربفردی را تجربه کنند. ویژگی خاصی که فرنیچر مدرن دارند این است که محدود و وابسته به زمان خاصی نیستند. در ام اچ کازا، دسترسی آسانی به مجموعه‌های مختلفی از محصولات ایتالیایی لوکس که شامل برندهای ایتالیایی لوکس مثل تروساردی، ورساچه، روجانو، هریتج، آرکا هورن و … می باشد، خواهید داشت. فرنیچر ایتالیایی لوکس ام اچ کازا، به تنهایی درباره کیفیت، رنگ‌های بی نظیر و متریال درجه یک صحبت می کنند و نیاز به تعریف و تجمید ندارند. این فرنیچر لوکس ایتالیایی، علاوه بر امروزی بودن، راحتی منحصربفردی را هم به منزل شما به ارمغان می آورند، بطوری که میهمانان شما حیرت زده خواهند شد.
در ام اچ کازا، تنوع بالایی در انتخاب خود خواهید داشت. برندهای تروساردی، روجانو، هریتیج، و شتوداکس، که هر کدام در نوع خود بی نظیر و منحصر بفرد هستند، از مبلمان لوکس تروساردی گرفته تا بوفه‌های حیرت انگیز روجانو، فرنیچری که هر کدام به تنهایی، هنر دست ایتالیایی را به رخ می کشند.
شوروم و گالری ام اچ کازا در خیابان فرشته تهران قرار گرفته اند که در بخش زیر می توانید آدرس و تلفن کامل آنها را مشاهده کنید:
ام اچ کازا
آدرس گالری: فرشته – بوتیک مال ملل – طبقه اول شماره تماس 23331313-021
آدرس شوروم: فرشته – ساختمان ام اچ هاوس (بازدید با تعیین وقت قبلی)
https://www.instagram.com/mhcasa

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *