لاکچری لیوینگ گروپ

تاریخچه لاکچری لیوینگ گروپ

لاکچری لیوینگ گروپ مجموعه­ های مبلمان با کیفیت عالی را برای نامدارترین برندهای بین المللی در ایتالیا طراحی، تولید و پخش می کند. این داستان موفقیت که بر صنعتگری، آزمون و خطا، مواد و متریال درجه یک استوار است، در دهه شصت قرن گذشته میلادی از ذهن درخشان بنیانگذار آن آلبرتو وینیالتی آغاز شد.

آلبرتو وینیالتی اولین کسب و کارش را در دهه شصت، در شهر فورلی با معرفی فوم پلی­اورتان و داکرون به جامعه ایتالیا آغاز کرد، او از این متریال برای ساخت مبلمان جدید و نوآورانه استفاده کرد که به سرعت به شاخصه­های اصلی این برند نیز تبدیل شدند.

در اوایل دهه هشتاد آلبرتو وینیالتی روش ولکانش سرد را که روشی برای ضدآب کردن پارچه بود و به تازگی ابداع شده بود و در بازار نیز طرفداران بسیاری داشت، برای ساخت مبلمان به کار گرفت. توانایی های کمپانی او روز به روز بیشتر می شد تا جایی که او وارد زمینه جدیدی شد که این زمینه جدید چیزی نبود جز صنعت خودروسازی.

در زمانی که بازار خودرو وارد رکود شده بود، آلبرتو وینیالتی تصمیم گرفت که تولیدات کارخانه اش را گسترش دهد و به ارائه مبلمان کامل ورود کرد که تمام مراحل آن در کارخانه او انجام می گرفت. او با این کار یک برند بین المللی را بنیانگذاری کرد که مبلمان و دکوراسیون داخلی را متحول ساخت.

در سال 2013 لاکچری لیوینگ گروپ ، قصر زیبای اورسی مانجلی را که در قرن هفدهم به سبک باروک ساخته شده و در قلب شهر فورلی واقع شده است را به عنوان مقر اصلی خود انتخاب کرد و این قصر شگفت انگیز را به زیبایی و شکوه گذشته اش بازگرداند.

مجموعه های لاکچری لیوینگ گروپ نتیجه روندهای دقیق و با وسواس تولید، توجه به جزئیات و صنعتگری خلاقانه، طراحی با ظرافت است که میان سنت و نوآوری تعادل ایجاد می کند. سفری برای خلق مبلمان و اکسسوارهایی که در هر مرحله کیفیت عالی را به همراه دارد، از طراحی تا تولید نمونه های اولیه و ساخت کالاهای نهایی که ارزش های اصیل ساخت ایتالیا را به نمایش می گذارد.

هنر دست، مرغوب ترین متریال ها و شوق دستیابی به بهترین ها، جزو ارزش های لاکچری لیوینگ گروپ هستند که برای بیش از 40 سال در ساخت و ارائه بهترین مبلمان برای برندهای معتبر بین المللی در حال فعالیت است.

امروزه لاکچری لیوینگ گروپ دسترسی به مجموعه­هایی برای داخل خانه و فضای باز را فراهم آورده است که تنها در این برند یافت می­شوند. مجموعه هایی چون فندی کازا، بنتلی هوم، تروساردی کازا، بوگاتی هوم، باکارا لا مزون و پال متیو.

گالری ام اچ کازا نیز به عنوان نماینده لاکچری لیوینگ گروپ در ایران، مبلمان و اکسسوارهای برندهای ایتالیایی تروساردی کازا، هریتج و فندی کازا را در شوروم ام اچ هاوس واقع شده در خیابان فرشته، جنب سام سنتر و با تعیین وقت قبلی در معرض بازدید قرار داده است.

شماره تماس جهت تعیین وقت بازدید: 02123331313

https://www.instagram.com/mhcasa
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *