کالاهای برند اگرستی

حس زیبای امنیت با گاوصندوق های اگرستی

در سال ۱۹۴۹, در شهر فلورانس که از زمانی که به خاطر می آوریم شهر هنر و زیبایی بوده است، شاهد تولد برند اگرستی بودیم. برندی که تا به امروز در مرکز تمام زیبایی‌ها ایستاده است. این برند با پیروی از سنت‌های توسکانی وارد صنعت چرم شد و سپس به ساخت گاوصندوق، بوفه و صندوقچه‌های ایمنی از چوب‌های آبنوس و افرا و… پرداخت که به طلا مزین شده و برای نگهداری از جواهرات و اشیاء گرانقیمت تعبیه شده‌اند.

امروزه به دلیل اهمیت چگونگی نگاهداری از جواهرات، ساعت‌های مچی و دیگر اشیاء گرانقیمت، نام برند ایتالیایی اگرستی در دنیای کالاهای ایمنی لوکس بر سر زبان‌ها افتاده است.

امنیت، ظرافت و زیبایی، این کلمات در اگرستی که بیش از 70 سال است مشغول ساخت گاو صندوق های ظریف، صندوقچه، اثاث خانه ساخته ی دست خبرگان و دیگر اشیا است، چراغ راه ما هستند. گستره­ی محصولات ما شامل صندوق برنجی مخصوص نگهداری گردنبند، مکانیسم های نوآورانه سوئیسی برای کوک کردن ساعت های آتومات، دراورهایی برای نگهداری هرگونه جواهرات، محفظه هایی برای جمع آوری قلم ها، ساعت ها و مدارک، جعبه های سیگار و بازی های تخته ای و … است.

اگرستی در آزمایشگاه­ و کارگاه­های فلورانس بهترین مواد را برای شما انتخاب می­کند. از فلز تا چرم، از کریستال تا جیر، از سنگ تا برنج، همه چیز به شدت به صورت دوستدار محیط زیست ساخته شده است. در همین مکان ما شخصاً تمام روند ساخت را دنبال می کنیم: چوب خام بدست توانای مردان ما کنده کاری می شود و شکل می گیرد و تبدیل به اساس چیزی می شود که قرار است ساخته شود. تنها اجزائی که از خارج وارد می شود، روتورهای ساعت هستند، که مستقیم از سوئیس به آزمایشگاه های اگرستی می­رسند و همچنین روکش های چوبی عالی که از آفریقا و ایالات متحده اگرستی را تامین می­کنند. دیگر مواد خام نیز از ایتالیا می­رسند و در فلورانس زیر همان سقفی که بقیه کارها نیز انجام می­شود، بر روی آن ها کار صورت می­پذیرد.

چیزی که اگرستی را خاص می کند فقط ساخته شدن در ایتالیا، تجربه و سنت کاری ما نیست، بلکه طراحی، کاربردی بودن و شیک بودن نیز مطرح می باشد. امروزه بسیاری از شرکت­ها اثاث­هایی را می سازند که داخل آن ها جعبه­ها و محفظه­های ساعت وجود دارد اما چهره ی آن ها را زشت و ناخوشایند و همچنین ناسازگار با محیطی لوکس نشان می دهد. گاو صندوق هایی که فاقد مکانیسم های لازم برای مواقع اضطراری هستند، اجزایی که هم ردیف چیده نشده­اند، حضور روتورهایی که از کشورهای غیراروپایی وارد شده­اند، این ها چیزهایی است که اگرستی از آن دوری می­کند. هیچکس گاو صندوق­هایی که در اثاث درجه یک چوبی اتاق خواب شما جا سازی شده است را نمی­تواند پیدا کند. هیچکس به شما این امکان را نمی­دهد که همیشه خود را غرق محیط لوکس کنید. به همین دلیل محصولات اگرستی زاده شدند: بدلیل اینکه گاو صندوق های بدشکل در زیرزمین شما، بلوک های استیل که در اثاث شما مخفی شده اند و همچنین صندوق امانات بانک ها برای شما تبدیل به خاطره شوند.

گالری ام اچ کازا نیز به عنوان ارائه دهنده برترین برند‌های دکوراسیون داخلی ایتالیایی و نماینده اگرستی ایران، کالاهای برند اگرستی را در شوروم ام اچ هاوس واقع در خیابان فرشته، جنب سام سنتر با هماهنگی قبلی در معرض بازدید قرار داده است.

شماره تماس جهت هماهنگی بازدید: 02123331313

https://www.instagram.com/mhcasa

www.mhcasa.ir

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *