شتو داکس – Chateau d’Ax

از 1948 تا به امروز، هفتاد سال تجربه

امنیت خرید شما

شتوداکس یکی از پیشگامان تولید مبلمانان بوده است. از سال 1948 شتوداکس مشغول تولید محصولات انحصاری است. هرساله در جهان بیش از هزار خانواده از یکی از 350 فروشگاه شتوداکس مبلمان خریداری می‌کنند.

تجربه در جزئیات نهفته است

شتوداکس معنای حقیقی زیبایی را می داند، شما آن را در تمام جزئیاتی که توسط صنعتگران و هنرمندان ماهر به کار گرفته می شود و در طی روند تولید بهترین و ارزشمندترین متریال انتخاب می شود تا هر محصولی یگانه باشد.

سه گونه ی متفاوت از چرم‌های ارزشمند که با توجه کامل به اصول نگاهبانی از طبیعت دباغی شده‌اند.

یک محصول چرمی که تا همیشه می ماند.

نقاط قوت:

  • این محصول طبیعیست
  • درگذر از زمان به یک سنت تبدیل شده است
  • تنفس می کند. تبه اندازه 25% از وزنش رطوبت را جذب می کند.
  • به خوبی با دمای محیط هماهنگ می شود. با دمای هوا و دمای بدن انسان به خوبی منطبق می شود
  • با مانع شدن از عبور گرد و غبار و مو باعث جلوگیری از ایجاد آلرژی می شود
  • مقاوم و مرتجع است

سه گونه متفاوت از پارچه، ساخته‌ی ایتالیا

پارچه های شتوداکس پیروزی رنگ و کیفیت و رویا هستند.

شما در بیش از 3000 پارچه گوناگون حق انتخاب دارید: پنبه خالص، کتان، مکروفیبرهای مصنوعی که هرکدام نیز در سه بخش دینامیکا، دیزاین و دیلوکس در دسترس است.

دکوراتورها و استایلیست های شتوداکس کتاب نمونه های پارچه را به روز نگه می دارند و همیشه نیز به دنبال رنگ ها و راه حل هایی برای کیفیت متناسب با نیازهای شما هستند.

پارچه های مبلمان شتوداکس طراحی مدرنی دارد. آن ها کاربردی و تطبیق پذیر هستند و به آسانی برای شستشو درآورده می شوند.

آرامش و تحرک

آرامشی که تا به امروز آن را تجربه نکرده اید.

خطوط مدرن، تکیه گاهی برای سر، سیستم های اختیاری  آرامش بخش، ریموت کنترل های مخفی. مبل پاور موشن (Power Motion) دو نوع حرکت اساسی دارد. اولی جای پا را افزایش می دهد و دومی بخش پشتی را تا شما نهایت راحتی را تجربه کنید.

شتوداکس یکی از قدیمی ترین و معتبرترین تولیدکنندگان مبلمان در ایتالیاست. دفتر مرکزی این کمپانی در شهری کوچک در شمال ایتالیا به نام لینتاته سول سوسو (Lentate sul Seveso) بین کومو و میلان واقع شده است. این منطقه ی ایتالیا در صنایع دستی شهرتی جهانی دارد. در این منطقه علاوه بر تولیدکنندگان مشهور مبلمان، کمپانی هایی در صنایع ابریشم و مد نیز مشغول به فعالیت هستند. به عنوان یکی از پیشگامان این بازار، شتوداکس با مبلمان خاص و نوآورانه اش شناخته می شود. شتوداکس دارای دباغی، خیاطی و کارگاه های تولید فوم و  قاب است. تمام روند تولید باتوجه به مسائل زیست محطی روز انجام می شود. شتوداکس خبرگانی را به کار می گیرد تا در تمام جهان بهترین متریال خام را تهیه کنند. کیفیت و مهارت باعث می شوند که مجموعه های شتوداکس  بسیار ارزشمند باشند. رضایت مشتری هدف اصلی و دلیل موجودیت ما از سال 1947 تا به امروز است.