ورساچه هوم ام اچ کازا

ورساچه هوم: تولد یک خانه لوکس

ورساچه هوم: تولد یک خانه لوکس

بعد از 35 سال پیشرو در صنعت مد و فشن بودن، ورساچه هوم نیاز به معرفی دارد. خانه مد ایتالیایی که همیشه نمادین است، هنگامی که زرق و برق ورساچه حاصل یک فلسفه عمیق است و این احساسات قطعاً در مجموعه خانه های آن از بین نمی رود.

خلاقیت‌های ورساچه توسط هنرمندان معاصر طراحی شده و با ظرافت ایتالیایی ساخته شده است، همین امر باعث شده تا این برند به یک سمبل بین المللی تعالی تبدیل شود. تلفیق استادانه آن از طراحی مدرن و نقوش کلاسیک، ورساچه هوم را به پاسخی برای کسانی که به دنبال طراحی داخلی معمولی نیستند، تبدیل کرده است.

تاریخچه ورساچه هوم

با توجه به موفقیت ورساچه هوم امروز، داستان این برند تقریباً اواخر دهه 1970 و زمانی که خانه مد توسط جیانی ورساچه تاسیس شد شروع شد. همانند بسیاری از برندهای معتبر ایتالیایی، ورساچه اساساً به عنوان یک شرکت خانوادگی با خواهر کوچک جیانی، دوناتلا و برادر بزرگتر، سانتو، تاسیس شد.

پس از مرگ غم انگیز بنیانگذار آن در سال 1997، نقش هر دو خواهر و برادر به طرز چشمگیری گسترش یافت زیرا دوناتلا موقعیت مدیر خلاق را به ارث برد و سانتو به عنوان مدیرعامل سلطنت کرد. برند ورساچه هوم تحت نگاه و راهنمایی آنها، از خانه مد به یک نام تجاری برای سبک زندگی تبدیل شد.

ورساچه برای اولین بار در سال 1992 در بخش لوازم خانگی لوکس و به دنبال آن ظروف غذاخوری چینی ورود پیدا کرد. با توجه به علاقه بنیانگذار این برند به تئاتر، مجسمه سازی، رقص و نقاشی در طراحی های خود، همه چیز را از خطوط مبلمان لوکس گرفته تا نور و کاغذ دیواری خلق کرد.

ورساچه هوم امروزه بیش از 100 بوتیک در شیک ترین شهرهای جهان دارد. گالری ام اچ کازا، نماینده رسمی گروه لاکچری لیوینگ، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید جدیدترین مدل‌های ورساچه هوم از قبیل حوله‌ها، تن‌پوش‌ها و روفرشی های داخل خانه، میزناهارخوری، کالای خواب، کوسن‌های شیک و محصولات دیگر در مجموعه‌های مدوسا رپسودی، لز ترزور لا مر و طرح های متنوع دیگر، همچنین کامل ترین مجموعه ظروف چینی رزنتال در ایران را در گالری ام اچ کازا واقع در بوتیک مال ملل در خیابان فرشته تهران، دیدن و خریداری فرمایید.

ام اچ کازا
آدرس گالری: فرشته – بوتیک مال ملل – طبقه اول شماره تماس 23331313-021
آدرس شوروم: فرشته – ساختمان ام اچ هاوس (بازدید با تعیین وقت قبلی)
https://www.instagram.com/mhcasa

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *