جانگل انیمالیر، مجموعه شگفت انگیز رزنتال ورساچه

Rosenthal meets Versace Jungle Animalier

چندی پیش طراحان ورساچه تصمیم گرفتند از افزودن رنگ‌ها و المان‌هایی از حیوانات به مجموعه جنگل، طرح جدیدی از ظروف چینی جانگل انیمالیر (Jungle Animalier) را خلق کنند که، شاخصه این مجموعه رنگ‌های متنوع و چاپ‌ افسانه‌ای آن است.

جانگل انیمالیر(Jungle Animalier)، این مجموعه خاص و لوکس، که آیتم‌هایی از آن مانند بشقاب، فنجان‌های چای خوری، کاسه بزرگ، زیر سیگاری و … در گالری ام اچ کازا (MH CASA) موجود هستند. مجموعه جانگل انیمالیر (Jungle Animalier) به طرح دوناتلی ورساچه اشاره دارد که سالها پیش طراحی شد و چندی بعد از این طرح برای ظروف چینی رزنتال الهام گرفت. الگوی “جنگل” در حال حاضر بیست ساله است. در سال 2019 این طرح دوباره با لباس جنجالی جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و بازی او در نمایش هفته مد میلان دوباره بر سر زبان‌ها و صدر اخبار قرار گرفت. این روزها، این المان‌های گرمسیری در نسخه جدیدی از ظروف جانگل انیمالیر (Jungle Animalier) بازگشتند.

مجموعه Jungle Animalier شامل بالاترین کیفیت بشقاب‌های چینی، ست‌های قهوه و چای و همچنین انواع گلدان و لوازم تزئینی برای منزل شما می باشد که گالری ام اچ کازا، دارنده کامل‌ترین آیتم‌های این مجموعه شگفت انگیز در ایران است.

ام اچ کازا

آدرس گالری: فرشته – بوتیک مال ملل – طبقه اول شماره تماس 23331313-021

آدرس شوروم: فرشته – ساختمان ام اچ هاوس (بازدید با تعیین وقت قبلی)

https://www.instagram.com/mhcasa
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *