کالای خواب و حمام ورساچه هوم

لطافت به سبک ورساچه هوم

کالای خواب و حمام، یکی از مهم‌ترین وسیله‌های شخصی است که در طول روز استفاده ‌می‌کنیم. کالای خواب و حمام ورساچه هوم دنیایی رنگارنگ از ظرافت و لطافت به سبک ورساچه را به روی اتاق خواب و سرویس های بهداشتی خانه شما خواهند گشود، مجموعه کالاهای خواب و حمام آی لاو باروک و مدوسا از ورساچه هوم هرکدام به تنهایی آسایشی مثال زدنی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

حوله های تن پوش و دستی، روتختی‌ها، رواندازها، روبالشی ها، روبدوشامبدرها و دمپایی های پنبه بافت و منقش به طرح های باشکوه باروک از مجموعه آی لاو باروک و دارای نشان مخصوص ورساچه یعنی سر مدوسا و حاشیه نگاری های یونانی از مجموعه مدوسا در رنگ های سفید و مشکی و قرمز جزو کالاهای خواب و حمام این مجموعه ها هستند.

این مجموعه ها از اتاق خواب با ست کاملی از روبالشی ها و رو تختی ها تا حوله ها و دمپایی های پنبه ای، آسایش و راحتی را همراه شما خواهند کرد تا خوابی آسوده و حمامی دلپذیر را تجربه کنید، کافیست یکبار آن را تجربه کنید تا وارد دنیای بی‌نظیر ورساچه شوید.

مجموعه های آی لاو باروک و مدوسا از ورساچه هوم هم اکنون در گالری ام اچ کازا واقع در طبقه اول بوتیک مال ملل در معرض بازدید شما هنردوستان و همراهان گرامی که به خانه ای سرشار از آرامش می اندیشید قرار دارد.

ام اچ کازا
آدرس گالری: فرشته – بوتیک مال ملل – طبقه اول شماره تماس 23331313-021
آدرس شوروم: فرشته – ساختمان ام اچ هاوس (بازدید با تعیین وقت قبلی)

https://www.instagram.com/mhcasa

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *