رزنتال، تجربه یک قرن طراحی و ساخت ظروف منحصر بفرد

/
مجموعه های ظروف و اکسسوار پرسلان، جام های کریستالی و کارد و چنگال های مطلای برند رزنتال و ورساچه هم اکنون در شوروم گالری ام اچ کازا به عنوان نماینده رزنتال در ایران قابل بازدید و سفارش است.
لاکچری لیوینگ گروپ

تاریخچه لاکچری لیوینگ گروپ

/
لاکچری لیوینگ گروپ مجموعه­های مبلمان با کیفیت عالی را برای نامدارترین برندهای بین المللی در ایتالیا طراحی، تولید و پخش می کند.
کالاهای برند اگرستی

حس زیبای امنیت با گاوصندوق های اگرستی

/
گالری ام اچ کازا نیز به عنوان ارائه دهنده برترین برند‌های مبلمان و دکوراسیون داخلی ایتالیایی، کالاهای برند اگرستی را در شوروم ساختمان ام اچ با هماهنگی قبلی در معرض بازدید قرار داده است.
اترو هوم

اترو، به زیبایی رویاهای شرقی!

/
طرح‌ها و چاپ‌های بته‌جقه نشان از سال ۱۹۸۱ به پوشاک این خانه مد ایتالیایی و از سال ۱۹۸۶ با راه اندازی اترو هوم به گستره‌ای از کوسن‌ها، کالای خواب، ست‌های بهداشتی و میزآلاتی که از بهترین مواد و متریال و به خلاقانه ترین شکل ساخته شده‌اند

ملاقات رزنتال با ورساچه!

/
رزنتال و ورساچه هردو برندهایی هستند که به کیفیت بالا و ظرافت محصولاتشان شهره اند. رزنتال دارای شهرتی بین المللی از آمیختن سنت و نوآوری است و ورساچه نیز دنیای باشکوه و مشهور خودش را دارد.

تروساردی

/
تروساردی تروساردی در سال ۱۹۱۰ توسط دانته تروساردی به ع…
رجانو

روجانو Rugiano

روجانو (Rugiano) مترادف سبک (Style) است. سبکی که ریشه در آفرینش های خاص و متفاوت دارد و طراحی شده است تا برای همیشه ارزشمند بماند.

ورساچه – Versace

ورساچه شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است، که در سال ۱۹۷۸ توسط جانی ورساچه (Gianni Versace) تاسیس شد.اولین بوتیک ورساچه در سال ۲۰۰۰ در شهر رجیو کالابریا (Reggio Calabria) راه‌اندازی گردید.