رزنتال، تجربه یک قرن طراحی و ساخت ظروف منحصر بفرد

رزنتال 130 سال است که به عنوان نماد نوآوری و طراحی، کیفیت و هنر ساخت ظروف چینی و پرسلان درجه یک و یگانه شناخته می شود. با همکاری با طراحان، هنرمندان و معمارانی مانند والتر گروپیوس، ریموند لووی، پاتریسیا اورگیولا و کریستوف دو لا فونتن ظروف چینی خاص، بی نظیر و مدرن برای خانه‌ها و سلیقه‌های ناب غذایی ساخته شدند که هرکدام بیانگر فرهنگ غذاخوری خاصی هستند.

جام‌ها، کارد و چنگال، کتری‌ها، وسایل کمکی آشپزخانه، اثاث خانه و اکسسوار‌ها جزئی از دنیای شگفت انگیز محصولات رزنتال برای زندگی و هدیه دادن هستند. محصولات رزنتال در فروشگاه‌هایی اختصاصی در آلمان و بیش از 105 کشور در سراسر جهان ارائه می گردد.

همکاری رزنتال و شرکت مد ورساچه در سال 1992 و زمانی که این شرکت هنوز تحت رهبری جانی ورساچه بزرگ بود آغاز شد. او قصد داشت تا سبک زندگی ورساچه را به دکوراسیون داخلی خانه ها نیز گسترش دهد و برای  انجام این کار جایی را بهتر از رزنتال نیافت. او معتقد بود که ورساچه نوعی نگرش به زندگی است و کسانی که آن را انتخاب می کنند باید بتوانند آن را در همه جا احساس کنند.

اکنون طراحی مجموعه های رزنتال و ورساچه در دستان خواهر جانی ورساچه، دوناتلا ورساچه است. او با خلاقیت مثال زدنی­اش خطوط تولید و مجموعه های ظروف، کارد و چنگایی و اکسسوارهای رزنتال و ورساچه را مانند مدوسا راپسودی که دارای نقوش طلایی باروک است، مدوسا گالا و مدوسا که منقش به نشان مدوسا است، لا اسکالا دل پالاتزو که با الهام از قصرهای ایتالیایی طراحی شده است، له جاردین ده ورساچه که روح باغ های تابستانی مدیترانه را در خود دارد بر اساس مجموعه های مد ورساچه و با استفاده از مرغوب­ترین و باکیفیت­ترین پرسلان های رزنتال گسترش داده است.

مجموعه های ظروف و اکسسوار پرسلان، جام های کریستالی و کارد و چنگال های مطلای برند رزنتال و ورساچه هم اکنون در شوروم گالری ام اچ کازا به عنوان نماینده رزنتال در ایران قابل بازدید و سفارش است.

شماره تماس جهت تعیین وقت بازدید: 02123331313

https://www.instagram.com/mhcasa
0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *