مبلمان ایتالیایی روجانو

تاریخچه کارخانه روجانو

در سال 1989 ، لوئیجی روجانو 25 ساله تصمیم گرفت ایده تجاری خود در مورد یک شرکت موفق را که متخصص در تولید مبلمان لوکس بود، تحقق بخشد. اینگونه کارخانه روجانو متولد شد.
این شرکت در ماریانو کومنسه، درست در قلب بریانزه، یک منطقه مبلمان معروف در جهان واقع شده است. طی سالهای مختلف این منطقه در تولید مبلمان ایتالیا پیشرو بوده و هست. مبلمان ایتالیایی به دلیل کمال تولید، یکی از شناخته شده ترین محصولات کشور ایتالیا است.
مأموریت روجانو ایجاد محصولاتی است که بتواند رضایت مشتریانی را جلب کند که با ترکیب محصولات بی نظیر، مواد با کیفیت بالا، سبک، راحتی و دوام، تصمیمات خاصی برای فضای داخلی می گیرند.
در طول سال ها تلاش، روجانو محصولاتی از فلز، فولاد، آهن و برنز را تولید کرد و آنها را در مجموعه های زیبا ترکیب کرد. مجموعه Revival از جمله این موارد است.
هر مرحله از فرآیند تولید بر اساس عناصر اساسی مانند دقت و تسلط بر فرآیندها، کیفیت مواد و توجه ویژه به طراحی بود. این همان چیزی است که به روجانو اجازه می دهد از همان ابتدای فعالیت خود به طور بنیادی خود را در بازار اروپا تثبیت کند.
در شوروم ام اچ کازا، شما عزیزان می توانید از کامل ترین مجموعه روجانو در ایران دیدن و خانه خود را مزین کنید. مبلمان های لوکس مانند برید، اسکار، میز ناهارخوری مدل پیلت 4000، بوفه دزیره و … . شوروم ام اچ کازا در ساختمان ام اچ هاوس خیابان فرشته تهران واقع شده است که برای بازدید، لطفاً از قبل تماس بگیرید.

ام اچ کازا
آدرس گالری: فرشته – بوتیک مال ملل – طبقه اول شماره تماس 23331313-021
آدرس شوروم: فرشته – ساختمان ام اچ هاوس (بازدید با تعیین وقت قبلی)
https://www.instagram.com/mhcasa

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *